48 ساعت حیاتی قبل از نصب لمینت
48 ساعت حیاتی قبل از نصب لمینت

48 ساعت حیاتی قبل از نصب لمینت
تا حالا فکر کردین چرا دوتا فروشگاه دکوراسیون داخلی که محصولات مشابهی دارن، فروششون زمین تا آسمون باهم فرق داره؟
این تفاوت فروش، میتونه دلایل زیادی داشته باشه اما یکی از مهم‌ترین دلایلش، اطلاعات مورد نیاز از محصوله که فروشنده به مشتری میده.
یعنی هرچقدر که دانش شما از محصولی که می‌فروشین بیشتر باشه و این دانش و اطلاعاتو به مشتری منتقل کنین، فروش شما بالاتر میره.

‌چون اینطوری مشتری با آگاهی کامل از شما خرید میکنه و به مشتری وفادارتون تبدیل میشه.

48 ساعت قبل از نصب انواع لمینت، لمینت‌ها رو توی محیطی که قراره نصب بشه قرار بده تا انبساط لازم ایجاد بشه و لمینت‌ها با محیط، هم‌دما بشن.
بهترین حالت قرار دادن لمینت‌ها هم به صورت پنجره‌ای یا خلاف جهته، اینطوری هوا بین لمینت‌ها رد و بدل میشه.


1. اول قبل هر چیز باید جهت کار را تعیین کنیم که خود این کار نیاز به تخصص دارد و بهتر است از افراد خبره استفاده کنید
2. بهتر است برای اتاق های مربعی نور را مدنظر قرار دهیم و  پارکت لمینت مربعی را درجهت نور نصب کنیم
3. در اتاق های مستطیل نور در دیوارهای طولی قرار دارد بهتر است لمینت ها را در جهت طول اتاق قرار دهیم و نور را مد نظر قرار ندهیم
4. دیوار طویل تر که نسبت به بقیه صاف تر هم باشد به عنوان مرجع انتخاب و فوم را به موازات همان در اتاق پهن میکنیم
5. توجه کنید لمینت ها را کامل به دیوار نچسبانید و حداقل8میلی متر به آن فاصله دهید
6. معمولا نود درصد شکاف لمینت ها طوری طراحی شده اند که لازم است نصب پارکت لمینت ها از سمت چپ شروع شود پس باید داز سمت چپ تایل اول را قرار دهیم و به همین ترتیب تا آخر پیش برویم
7. تایل آخری که با دیوار انتهایی میرسد لازم است برش داده شودبرای این کار مقدار را با متر اندازه وسپس به پارکت لمینت منتقل میکنیم
8. چیدن تایل های پارکت لمینت روشن به چند روش انجام میشود، چيدمان آجري، چيدمان، در هم، چيدمان پله اي، چيدمان جناقياز روش های مرسوم چیدن آن ها است، ما توصیه میکنیم از روش پله ای استفاده کنیدیعنی با درنظر گرفتن طول هرتایل که حدود120 سانت است، اگر آنرا تقسیم بر4 کنیم قطعه اول120 و قطعه دوم 90 سانتيمتري و قطعه سوم 60 سانتيمتري و قطعه چهارم 30 سانتيمتري میگرددردیف اول را با یک تایل 120 سانتی یا کامل انجام میدهیم، سپس یک تایل دیگر را برداشته 30 سانت آن را جدا میکنیم و تایل دوم را 90 سانت میگیریم.و تا آخر به همین صورت پیش میرویم
9. ردیف سوم را تایل 60سانتی میزنیم و ردیف چهارم را تایل 30 سانتیبعد تکمیل تایل چهارم باید دوباره با یک تایل کامل شروع کنیم، يعني 120 سانتي.
10. هیچ نگرانی بابت پارکت لمینت تیره بریده شده نیست، میتوانید از آن ها در جهت استفاده در ابتدا یا انتهای کار در صورت مناسب بودن اندازه استفاده کنید.
11. پیشبینی میشود تا این مرحله همه سطح فوم شمارا لمینت ها گرفته باشند پس به فوم جدیدی نیاز دارید؛ کف را جارو و فوم بعدی را پهن کنیددقت کنید فوم ها روی هم نیفتند به صورت کاملا مماس در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
نکته اصلی که بسیار مهم است رنگ پارکت لمینت می باشد. اگر دیوار شما با کاغذ دیواری طراحی شده است بهتر است رنگ پارکت لمینت خود را با رنگ پس زمینه  کاغذ دیواری ست کنید تا دکور داخلی جذابی داشته باشید.

نمایش محصولات لمینتهای  شرکت  ابودیزاین کلیک کنید