شرکت درودگران تولید کننده لمینت و ابزارآلات پارکت
شرکت درودگران تولید کننده لمینت و ابزارآلات پارکت
شرکت درودگران تولید کننده لمینت و ابزارآلات پارکت



 

شرکت جوان و معتبر درودگران ( که در گذشته با نام نمایندگی لمینت ایگر آلمان فعالیت می نمودند ) ، در سال 1398 به جرگه تولیدکنندگان پارکت لمینت های با کیفیت و آبزار آلات آن پیوسته و خود را ، برای رقابت بسیار سنگین پارکت لمینت های ایرانی با رقبای سرمایه دار آماده می کنند .

 

پارکت لمینت های با کیفیت و مرغوب این شرکت ،  دارای ضمانت کامل کالا و گارانتی کتبی ده ساله ، می‌ باشند . که مشتریان محترم و عزیز می توانند با خاطر آسوده ، از محصولات این شرکت در محیط خود استفاده نمایند .

 

شرکت معروف درودگران ، یکی از موفق ترین و معتبر ترین تولید کنندگان ابزار ، قرنیز ، و پارکت لمینت های درجه یک است ، که همواره محصولی خاص و منحصر به فرد تولید و در بازار عرضه می‌ کند .
 
نکته بسیار مهمی که باید در خصوص شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، ذکر کرد این امر است که : پارکت لمینت ، در گذشته از خارج از کشور وارد می شد اما بعد از مدتی ، واردات این محصول ممنوع شد و چاره ای جز تولید پارکت لمینت در ایران ، برای شرکت های وارد کننده باقی نماند . به طوری که بسیاری از شرکت های وارد کننده پارکت لمینت ، اینک دست به تولید این محصول در ایران زدند .
 
ولی همچنان ، با وجود آن که پارکت لمینت ، در ایران تولید می شود اما این شرکت ها ، با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند . مشکلاتی که حتی در زمان واردات پارکت لمینت نیز ، دامنگیر آنان بوده است . 
 
چرا که ایران ، هنوز در زمینه تولید پارکت لمینت به خودکفایی نرسیده است ، و شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، مواد اولیه تولید این محصول را از خارج از کشور تهیه می نمایند . و به همین خاطر ، این شرکت ها همچنان با مشکلاتی همچون : نوسان زیاد قیمت ارز ، وابستگی بسیار زیاد بازار ایران به دلار ، عدم حمایت دولت از این شرکت ها ، تعرفه های بسیار سنگین گمرک ، مالیات های زیاد ، و ... مواجه هستند .
 
با تمام این اوصاف ، شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، همچون شرکت معروف درودگران ، نهایت سعی خود را می کنند تا همواره محصولی با کیفیت تولید و عرضه نمایند و همچنین محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن محصول شان جلوگیری کنند .
 
چرا که رقابت بسیار زیادی میان شرکت های تولید کننده پارکت لمینت برقرار است ، و برای آن که شرکتی بتواند در این رقابت ها باقی بماند نیاز است که از عدم خوردن محصول خود ، جلوگیری نماید . زیرا وقتی محصولی مملو از کد های عدم می شود ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهند داد ، به این علت که ممکن است کدی مورد پسند مشتری واقع شود ، که آن کد موجود نیست و این موضوع از حوصله مشتری و فروشگاه ها ، خارج است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر و موفق درودگران ، با رصد بسیار دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر به هر فروشگاه ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات شان را در صفحه مخصوص به خود ، ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه در شهر شما ، محصولات شرکت درودگران را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .