انتقاد ((شرکت آکام)) بر عملكرد بعضی از شركت هاي وارد كننده
انتقاد ((شرکت آکام))  بر عملكرد بعضی از شركت هاي وارد كننده

انتقاد شرکت محترم آکام (وارد کننده کاغذدیواری و کفپوش ) بر عملكرد بعضی از شركت هاي وارد كننده: 

همكاران و نمايندگان محترم با توجه به انتقاداتي كه بعضا در گروهها و كانالهاي مختلف بر عملكرد شركت هاي وارد كننده ديده ميشود بر خود لازم دانستيم نكاتي را با شما عزيزان درميان بگذاريم:
همانطور كه مستحضر هستيد در سالهاي اخير و به علت مشكلاتي كه پيش آمد،تعداد افرادي كه اقدام به  واردات كاغذديواري كردند، به صورت صعودي افزابش يافت و ما شاهد اين موضوع بوديم كه برخي افراد بدون ثبت شركت و يا اخذ كارت بازرگاني و بدون الزام براي واريزيهاي قانوني از قبيل ماليات ،ارزش افزوده و يا حتي بيمه كارمندان با واردكردن كپي طرحهاي پرفروش (وبعضا حتي با استفاده از نام هاي مشابه برند ها و آلبومهاي مطرح) جاي خود را در بازار پر تلاطم و پرآشوب بازكردند. همانطور كه نمايندگان محترم از اعطاي نمايندگي به افراد جديد كه بعضا كارمند،مسئول فروش و يا راننده آنها بوده معترضند ،متقابلا شركتهاي واردكننده نيز از اينكه نماينده هاي پخش با پخش محصولات واردكنندگان تازه از گرد راه رسيده كه كپي طرحهاي واردكنندگان قديمي را بعضا با قيمت كمتر وارد بازار كرده اند خوشنود نبوده و گاها مجبور شده اند با اضافه كردن پخشهاي جديد و يا عرضه مستقيم به عاملين فروش اين شكاف ايجاد شده را  جبران كرده و سعي در بازگرداندن سهم بازار خود  بكنند.
نكته بعدي انتقادات در مورد افزايش قيمت كالاها با توجه به افزايش نرخ ارز،هزينه حقوق كارمندان و همينطور مشكلات موجود در امر واردات و سفارش كالا ميباشد.
متاسفانه واردات طرحهاي كپي شده با گرماژ پايينتر و با كيفيت نازل تر و تبعا با قيمت ارزانتر، و همينطور عدم الزام برخي شركتهاي زيرزميني به پرداخت ملزومات قانوني از قبيل ماليات،ارزش افزوده و حقوق و مزاياي پرسنل ،باعث ايجاد يك رقابت ناسالم در امر قيمت گذاري شده است.
البته بسياري از شركتهاي بزرگ كه نام نيك برند معتبرشان و كيفيت بالاي كالا و حفظ ارزش مصرف كننده براي آنها مهمتر از سود يكشبه ميباشد به هيچ عنوان زير بار پيشنهادات كارخانجات توليدي براي كاستن كيفيت به منظور كاهش قيمت نرفته  و استاندارد بالاتر و كيفيت بهتر و سودكم تر را انتخاب ميكنند.
در پايان، باتاكيد بر اين نكته كه وفاداري يك امر دوطرفه است ،از كليه نماينده هاي محترمي كه طي اين سالها وفادارانه در كنار ما بوده اند كمال تشكر و قدرداني خود را اعلام داشته و باور داريم كه اگر زنجيره واردكننده-توزيع كننده-عامل فروش-مصرف كننده حفظ گرددو هركس در حوزه تخصصي خود به فعاليت بپردازد،تمامي اعضاي صنف ميتوانند در كنارهم فعاليت داشته و از اين خوان گسترده امرار معاش داشته باشند.
و همچنين اعلام ميداريم براي حفظ حقوق نمايندگان محترم از فروش كالا به افرادي كه زير قيمت مصوبه شركت كالاهاي اين شركت را عرضه كنندمعذوريم.
با احترام-مديريت شركت آكام
1399/02/28

جهت نمایش محصولات شرکت آکام کلیک نمایید