خانه ای لوکس با پارکت های سفید
 خانه ای لوکس با پارکت های سفید

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

فروشگاه دکوراسیون داخلی خود را در بانک اطلاعات مپ استار ثبت کنید...کلیک کنید


خانه ای لوکس با پارکت های سفید 

پارکت های مختلف و زیبایی در بازار وجود دارد ، که هر کدام از آنان ، طرفداران خاص خود را دارند . اما ، اگر بخواهیم زیبا ترین و در عین حال پر طرفدار ترین پارکت را معرفی کنیم ، می توانیم به پارکت های لوکس و زیبای ، سفید رنگ اشاره کنیم .
پارکت های سفید در سه طیف رنگ ، استخوانی ، طوسی و سفید خالص موجود می باشند ، که به راحتی می توان آنان را با مبلمان و یا حتی ، دکوراسیون منزل ست و یا به عبارتی هماهنگ کرد . 
در خصوص کاربرد های این پارکت باید افزود که ، منازلی که دکور آنان به سبک مدرن و امروزی می باشد ، می توانند از این پارکت بهره ببرند ، چرا که باعث زیبا تر شدن محیط زندگی آنان می شود .  همچنین افرادی که محیط خانه آنان کوچک است ، می توانند با استفاده از پارکت های سفید ، محیط زندگی خود را دل باز تر کنند ، چرا که استفاده از پارکت های سفید رنگ ، موجب می شود که محیط خانه بزرگ تر و آرامش بخش تر ، به نظر برسد . ذکر این نکته حائز اهمیت فراوان می باشد ، که افرادی که پارکت های سفید را انتخاب می کنند ، می توانند طی سالیان سال از آن بهره ببرند ، چرا که پارکت های سفید رنگ هیچ وقت از مد نخواهند افتاد . 
  
از دیگر مواردی که ، می توان در خصوص پارکت های سفید رنگ به آن اشاره کرد ، این امر است که ، اگر محیط خانه شما دارای نور گیر کمی می باشد ، می توانید با استفاده از پارکت های سفید رنگ ، نور منزل خود را به طور زیادی افزایش دهید ، چرا که پارکت های سفید باعث انعکاس نور در محیط می شوند . 
از پارکت های سفید رنگ می توان در اتاق مطالعه بهره برد ، چرا که این پارکت ها تمرکز و همچنین ، آرامش بسیار زیادی را خلق می کنند ، که در نهایت فرد می تواند راحت تر و با تمرکز بیشتر به مطالعه بپردازد . از دیگر‌ مواردی که می توان به آن اشاره کرد ، استفاده از پارکت های سفید در اتاق پذیرایی منزل می باشد  ، چرا که با وجود این پارکت های زیبا ، دیگر وسایل خانه همچون تلویزیون ، مبلمان و ... بیشتر و زیبا تر به چشم می‌ آیند . نکته ای که در این خصوص باید ذکر‌ کرد ، این امر‌ است که اگر مبلمان منزل شما سفید رنگ می باشند ، انتخاب پارکت های سفید ، یک انتخاب مناسب نخواهد بود ، به این علت که ، باعث بی روح شدن و حتی کسل به نظر رسیدن محیط خانه شما خواهد شد . بنابراین ، پیشنهاد می شود افرادی که پارکت های زیبا ، و دلنشین سفید را انتخاب می‌ کنند ، به هیچ عنوان از کاغذ دیواری ، مبلمان ، و .. سفید استفاده نکنند ، بلکه از رنگ های متضاد آن بهره ببرند ، تا جلوه و زیبایی پارکت های سفید رنگ ، چند برابر شود . 
در خصوص شیوه نگهداری از پارکت های سفید رنگ باید افزود که ، به علت رنگ روشنی که این پارکت ها دارند ، بهتر است در بازه های زمانی کوتاهی توسط یک دستمال نخی و نم دار  تمیز‌ شوند ، تا همچون روز اول بدرخشند . توجه داشته باشید که ، به هیچ عنوان برای تمیز کردن پارکت های سفید ، مستقیما از آب استفاده نکنید . چرا که باعث پوسیدگی و حتی در برخی موارد باعث ، کاهش عمر مفید این پارکت ها خواهد شد .