شرکت اکستریم والز و کاغذ دیواری پلوتونیوم

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
شرکت اکستریم والز و کاغذ دیواری پلوتونیوم
شرکت اکستریم والز و کاغذ دیواری پلوتونیوم
شرکت اکستریم والز و کاغذ دیواری پلوتونیوم
شرکت اکستریم والز و کاغذ دیواری پلوتونیوم



شرکت معتبر و موفق اکستریم والز ، شرکتی معروف می باشد که تمامی فنون مدیریت و واردات را به طور کامل ، و به خوبی رعایت می کند و می توان این شرکت را ، یکی از بروز ترین و موفق ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در چند سال اخیر ایران به شمار آورد .

از جمله نکات مثبتی که ، می توان در خصوص این شرکت معتبر ذکر کرد این امر است که : شرکت اکستریم والز ، دارای‌ رکود بی سابقه تامین بدون کسری یک آلبوم کاغذ دیواری می باشد . آلبوم کاغذ دیواری درجه یک و پر طرفدار اورانیوم ، از هنگام ورود به ایران به کسری نخورده است و این امر نشان دهنده تفکر حرفه ای شرکت اکستریم والز ، در حفظ اعتبار خود می باشد .

از محصولات قدیمی شرکت اکستریم والز ، عبارت است از : 
چسب کاغذ دیواری اکستریم والز ،
آلبوم کاغذ دیواری فلاویو ،
کاغذ دیواری لاکچری. 

همچنین ، از دیگر محصولات با کیفیت و زیبای این شرکت ، می توان به :
آلبوم کاغذ دیواری جنرال ،
آلبوم کاغذ دیواری پاور ،
آلبوم کاغذ دیواری اورانیوم ، 
آلبوم کاغذ دیواری هیدروژن ،
و ..
اشاره کرد .

اینک شرکت اکستریم والز ، آلبوم کاغذ دیواری درجه یک و زیبای پلوتونیوم را ، با طرح های خاص و مدرن ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ و جنس و ضخامتی عالی ، وارد کرده است . این محصول نیز همچون دیگر محصولات شرکت اکستریم والز ، با پشتوانه عالی تامین شده است .

شعار این شرکت معروف ، عبارت است از : تامین همیشگی کالا با پشتوانه عالی ، اعتماد به طرح انتخاب شده ، فراوانی کاتالوگ آلبوم در کشور .

در واقع ، بر طبق همین شعار شرکت اکستریم والز فعالیت می‌ کند و بر همین اساس ، این شرکت توانسته در بازار پر رقابت دکوراسیون داخلی باقی بماند . چرا که رمز باقی ماندن و فعالیت کردن در این بازار ، به عدم نخوردن محصولات می باشد . به این علت که ، وقتی محصولی به عدم می خورد دیگر فروشگاه ها آن آلبوم را به علت کد های عدم زیادی که دارد ، به مشتریان خود نشان نمی دهند و آلبومی همچون آلبوم های شرکت اکستریم والز را ، که فول هستند به مشتریان خود ارائه خواهند داد .

البته ، باید به این نکته نیز توجه داشت که فعالیت در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت دشوار می باشد . چرا که ، آلبوم های کاغذ دیواری ، کالای لوکس محسوب می شوند و به همین خاطر به  آن ها ارز دولتی تعلق نمی گیرد ، و از طرفی به سبب آن که بازار دکوراسیون ایران ، به شدت وابسته به دلار است ، و قیمت دلار نیز  دائما در حال نوسان می باشد ، و این مسئله یکی از بزرگ ترین مشکلات شرکت های وارد کننده است . زیرا ممکن است محصولی را زمانی وارد کنند ، که قیمت دلار بسیار بالاست و در هنگام فروش آن محصول ، با کاهش شدید قیمت دلار مواجه شوند  .

که گاها در چنین مواقعی ، هیچ‌ راهی جز حراج محصول برای آن شرکت باقی نمی ماند . البته حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، علل دیگری نیز دارد . به عنوان مثال : بعد از گذشت دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، به تبع طرح های آن آلبوم قدیمی می شود و طرح هایی بروز تر و جدید تر وارد می شوند که ، مشتریان تمایل به تهیه آن دارند . برای همین شرکت ها دیگر آلبوم قدیمی خود را شارژ نمی کنند و کد های باقی مانده از آن آلبوم‌ را ، حراج می نمایند و آلبومی جدید وارد می کنند .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی  موفقیت برای شرکت اکستریم والز ، بازار دکوراسیون داخلی ایران را با دقت رصد می کند و از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش ، و فروشگاه ها ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، با ارائه دادن صفحه اختصاصی به فروشگاه ها ، این امکان را برای آنان فراهم می کند تا محصولات خود در صفحه اختصاصی شان ، قرار دهند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت اکستریم والز را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : شرکت اکستریم والز و کاغذ دیواری پلوتونیوم

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .