PPG به تازگی رنگ سال 2024 خود را اعلام کرده است - زمین خنثی را در اینجا ببینید

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
PPG به تازگی رنگ سال 2024 خود را اعلام کرده است - زمین خنثی را در اینجا ببینید
PPG به تازگی رنگ سال 2024 خود را اعلام کرده است - زمین خنثی را در اینجا ببینید
PPG به تازگی رنگ سال 2024 خود را اعلام کرده است - زمین خنثی را در اینجا ببینید
PPG به تازگی رنگ سال 2024 خود را اعلام کرده است - زمین خنثی را در اینجا ببینید
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
رنگ بژ عسلی همه کاره است بدون اینکه خسته کننده باشد.
 
بسیاری از برند های اصلی رنگ پیش ‌بینی خود را برای رنگ‌ های رنگ پرطرفدار سال آینده اعلام کرده ‌اند. از سیاه ‌پوستان بداخلاق گرفته تا سبزآبی‌های آرام ، واضح است که سال آینده همه چیز به رنگ ‌ها مربوط می‌ شود. رنگ Glidden توسط PPG 2024 Color of the Year: Limitless که به طور همزمان از رنگ‌ های خنثی جاودانه استفاده می ‌کند، متمایل به این روند است .
 
رنگ بژ عسلی قدرت یک رنگ اصلی را با جوهره رنگ خنثی متعادل می کند و سایه ای ایجاد می کند که به عنوان لنگر در فضاهای داخلی و خارجی عمل می کند. ما در حال ورود به عصر جدیدی از خلاقیت و تغییر انفجاری هستیم. اشلی مک‌کولوم، کارشناس رنگ PPG برای برند گلیدن، در بیانیه ‌ای مطبوعاتی گفت: مصرف ‌کنندگان از رنگ ‌ها به روش‌ های غیر متعارف ‌تر از همیشه استفاده می ‌کنند و به پالتی نیاز دارند که تطبیق ‌پذیری را برای کار با دکوراسیون جدید و موجود ارائه دهد.
 
مک کولوم و تیمش معتقدند که Limitless کاملاً مظهر میل تجدید شده برای ترکیب رنگ در خانه است. اما این بدان معنا نیست که سایه در فضا هایی که مینیمالیسم را پذیرفته اند جایی ندارد - Limitless به طور همزمان به عنوان یک خنثی زمینی عمل می کند که طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون را تکمیل می کند. «Limitless را به عنوان برداشتی تازه و پرانرژی از یک حالت خنثی در نظر بگیرید. Limitless می تواند رنگ اصلی اتاق شما باشد یا به عنوان یک پاپ نیرو بخش در برابر تن های گرم یا سرد عمل کند.
 
از آنجایی که سایه بسیار متنوع است، کارشناسان رنگ این برند توصیه می کنند از آن در هر مکان و همه جا در داخل و خارج از خانه خود استفاده کنید. رنگ روی هر چهار دیوار، دیوارهای برجسته، تزئینات و کابینت ها کار می کند. اما می توانید از آن در مکان های غیر متعارف نیز مانند سقف یا نمای بیرونی خانه خود استفاده کنید. گزینه های شما واقعاً بی حد و حصر هستند .
 
PPG Just Announced Its 2024 Color of the Year—See the Grounding Neutral Here
 
The honey beige color is versatile without being boring.
 
Many major paint brands have already announced their predictions for next year's trending paint colors. From moody blacks to restful blue-greens, it's clear next year is all about color. Leaning into that trend, while simultaneously embracing timeless neutrals is Glidden paint by PPG’s 2024 Color of the Year: Limitless.
 
The honey beige hue balances the power of a primary color with the essence of a neutral, creating a shade that acts as an anchor in interior and exterior spaces. “We are entering a new era of explosive creativity and change. Consumers are using color in even more unconventional ways than ever before and they need a palette that offers versatility to work with both new and existing decor,” Ashley McCollum, PPG’s color expert for the Glidden brand, said in a press release.
 
McCollum and her team believe that Limitless perfectly embodies a renewed desire to incorporate color in the home. But that doesn't mean the shade has no place in spaces that embrace minimalism—Limitless simultaneously acts as a grounding neutral that complements a range of décor styles. “Think of Limitless as a fresh and energizing take on a neutral. Limitless can be your main room color or act as an invigorating pop against warm or cool tones,” McCollum said.
 
Since the shade is so versatile, the brand's color experts recommend using it anywhere and everywhere inside and outside your home. The hue works on all four walls, accent walls, trim, and cabinets. But you can use it in unconventional places too, like on the ceiling or exterior of your home. Your options are truly—Limitless.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : PPG به تازگی رنگ سال 2024 خود را اعلام کرده است - زمین خنثی را در اینجا ببینید

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 مرداد 1403)
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی
بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی

انتخاب رنگ برای خانه شما می تواند دشوار باشد. آیا باید آن را ایمن بازی کنید و با یک خنثی ملایم همراه شوید یا فضای خود را با رنگ های پاپ القا کنید؟ هنگامی که بین این دو گزینه درگیر هستید، یک سایه وجود دارد که هر دو طرف را بازی می کند: زرد کره ای. این رنگ به دیوارهای شما کمی گرما می بخشد، بدون اینکه از رنگ های خنثی مانند سفید و بژ دور شود. در حالی که به خوبی با طیف وسیعی از زیبایی شناسی جفت می شود، زرد کره ای هرگز خسته کننده نیست. رنگ شادابی را با ظرافت ظریف متعادل می کند که حس جذابی را به هر اتاق

دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند
دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند

اپل سری آیفون 16 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. اما دقیقا چه زمانی؟ اپل هفته‌ها چیزی نمی‌گوید، اما می‌توانیم همه چیز را با دقت مشخص کنیم. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، از زمانی که اپل سخنرانی اصلی را معرفی می کند، زمانی که سخنرانی اصلی برگزار می شود، تا لحظه شروع آن، تا زمانی که آیفون ها به فروش می رسند. شما حتی خواهید فهمید که اپل چه زمانی تاریخ سخنرانی اصلی را که اولین بخش از کل فرآیند است، معرفی خواهد کرد.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پرطرفدار بیکری
کافه پرطرفدار بیکری

کافه معروف بیکری ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای ) واقع در : شهرک غرب ، فلامک شمالی ، نبش نوزدهم ، از جمله معروف ترین کافه های تهران می باشد که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

5 اشتباهی  که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید
5 اشتباهی که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید

چه در حال عکاسی از یک بازسازی کامل یا برخی از قفسه های طاقچه ای هستید، سبک طراحی بسیار مهم است. برای صاحبان خانه آسان تر است که تصور کنند اگر فضا در خانه به نظر برسد، کار شما چگونه به نظر می رسد . چند آیتم جذاب برای هر اتاقی که از آن عکس می گیرید همراه داشته باشید تا فضا را بپوشانید و به مشتریان بالقوه کمک کنید پروژه را در خانه خود تجسم کنند.

شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور

شرکت معتبر رها ، از جمله شرکت های وارد کننده موفقی ( و همچنین پخش کالا های شرکت پالاز در شرق تهران ) می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت کرده ، و آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک را وارد و عرضه نموده است .

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد
Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد

Galaxy Watch Ultra سامسونگ پاسخ این شرکت به Apple Watch Ultra است. این ساعت هوشمند جدید ارائه شده از سامسونگ است که برای کسانی طراحی شده است که کمی بیشتر از ساعت هوشمند روزمره خود می خواهند.