10 نکته برای خانه ای آرام تر

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
10 نکته برای خانه ای آرام تر
10 نکته برای خانه ای آرام تر
10 نکته برای خانه ای آرام تر
 
10 نکته برای خانه ای آرام تر
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
 
با پاک کردن حواس‌ پرتی‌ های بصری، ملایم‌ تر کردن نور و موارد دیگر، فضای زندگی روزمره خود را به یک خلوتگاه آرام تبدیل کنید.
 
هر بار که چشمان شما به دسته ای از کاغذها، انبوهی از جواهرات یا انبوهی از لباس های شسته شده می افتد، بخش کوچکی از ذهن شما در حال کار است و به فکر پرداختن به موارد گفته شده است. اگر می ‌خواهید تجربه‌ ای آرام‌ تر در خانه داشته باشید، یک راه خوب برای شروع این است که روزانه همه سطوح خانه را پاکسازی کنید. هنگامی که چشم شما می تواند روی سطوح تمیز و شفاف در سراسر خانه شما بچرخد، تمرکز بر لحظه حال نیز آسان تر می شود.
 
این کاملاً متفاوت است که خانه خود را کاملاً شلوغ کنید. اما وقتی وقت گذاشتید و از تمام کمدها، کشو ها عبور کردید و وسایل خود را به چیزهایی که واقعاً به آنها نیاز دارید، دوست دارید یا هر دو، کم می ‌کنید، وزنه برداری انجام می ‌شود. کارهای روزانه که برای همیشه انجام می شد، ساده می شوند. 
 
گاهی اوقات بهتر است اعتراف کنید که به کمک نیاز دارید و اجازه دهید حرفه ای ها بهترین کار را انجام دهند. یک سازمان ‌دهنده حرفه ‌ای برای کمک به پاک کردن این شلوغی ‌ها، یک دکوراتور که به شما کمک می ‌کند به سبک خود ضربه بزنید و خانه ‌تان را همان طور که می‌ خواهید به نظر برسانید و احساس کنید، یا یک معمار برای طراحی مجدد فضایتان استخدام کنید.
 
با گیاهان گلدانی متوقف نشوید - برای اینکه واقعاً طبیعت را در خانه خود بپذیرید، مطمئن شوید که هر پنج عنصر نشان داده شده است. آنها عبارتند از: آب (تصاویر آب، فواره، گل در یک کاسه آب)، خاک (سنگ، گیاهان)، آتش (شمع، بخور، شومینه)، فلز (اثاثیه، ابزار) و چوب (اثاثیه، تیرها).
 
 
تمیز نگه داشتن سطوح ، داشتن کف تمیز و شفاف راهی برای ساده کردن زندگی شما و حفظ توجه شما بر اینجا و اکنون است. اگر انبوهی از اشیاء روی طبقات شما جمع می شود، شاید به این دلیل است که جای بهتری برای آنها وجود ندارد - اگر اینطور است، خانه ای برای این وسایل بسازید تا دیگر روی آنها زمین نخورید. در مورد خود کف‌ ها، تازه، تمیز نگه داشتن و عاری از گرد و غبار، فضای دلپذیر تری ایجاد می ‌کند و به بهبود کیفیت هوای داخل خانه کمک می ‌کند.
 
به جای اینکه به چیزهای ارزان قیمت بپردازید، سعی کنید وسایل دکوری خود را کاهش دهید تا فقط مواردی را که واقعاً دوست دارید و برای شما معنی دارند، کاهش دهید. چند شیء زیبا که به دقت نمایش داده می شوند می توانند بسیار الهام بخش باشند - کاهش به شما امکان می دهد حتی بیشتر از آنچه دارید قدردانی کنید.
 
یاد بگیرید که از نور طبیعی قدردانی کنید و بیشتر از آن استفاده کنید. حتی زمانی که نور در عصر شروع به محو شدن می ‌کند، گاهی اوقات به جای تکان دادن روی شمع ‌ها، شمع روشن کنید. و در مورد هزینه‌ های سربار صحبت می ‌کنیم، اگر هنوز این کار را نکرده‌ اید، تمام کلیدهای نور معمولی خود را با کم ‌نورها تعویض کنید - کنترل درخشش دنیایی متفاوت ایجاد می ‌کند.
 
آیا اشیاء موجود در خانه حواس شما را به هیجان می آورند؟ این را در حین شلوغی و هر زمان که قصد خرید جدیدی دارید، در نظر بگیرید. به این فکر کنید که یک لیوان سفالی درشت و پرتاب شده در دست در مقایسه با نسخه ماشینی آن چقدر دوست داشتنی است. مواد طبیعی برخی از بهترین بافت ها را دارند - ، کتانی نازک، چرم قدیمی ترک خورده، ابریشم خالص و چوب خام را به خانه خود بیاورید.
 
 
آیا تا به حال متوجه شده اید که برخی از زیباترین و الهام بخش ترین مغازه ها معمولا بوی شگفت انگیزی نیز دارند؟ یا اینکه اولین بوی روغن های آروماتراپی در مطب ماساژ درمانگر چگونه فوراً به شما آرامش می دهد؟ چیزی که بو می کنید می تواند تأثیر شگفت انگیزی بر احساس شما داشته باشد. با پرهیز از عطرهای مصنوعی و انتخاب رایحه‌ های طبیعی مانند رایحه ‌های موم زنبور عسل، روغن‌ های ضروری، محصولات پاک ‌کننده طبیعی و گل‌ های تازه باغ، فضایی آرام‌ بخش و پاک‌ کننده در خانه خود ایجاد کنید.
 
در تمرین مدیتیشن، گاهی اوقات از زنگ به عنوان یادآوری استفاده می شود تا توجه شما را دوباره به اینجا و اکنون متمرکز کند. فهرستی از کارهایی که هر روز چندین بار انجام می ‌دهید ایجاد کنید و یکی از آنها را برای استفاده به عنوان نسخه خود از زنگ مراقبه انتخاب کنید. این می تواند هر چیزی باشد، به شرط اینکه کاری باشد که اغلب انجام می دهید - سایه های پنجره را تنظیم کنید، دستان خود را بشویید، یک لیوان آب بریزید، ایمیل خود را بررسی کنید. هر وقت متوجه شدید که قصد انجام آن کار را دارید، لحظه ای توقف کنید، نفس بکشید و به سادگی حضور داشته باشید.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : 10 نکته برای خانه ای آرام تر

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.