چه رنگ هایی را برای میز آشپزخانه باید انتخاب کنید؟

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چه رنگ هایی را برای میز آشپزخانه باید انتخاب کنید؟
چه رنگ هایی را برای میز آشپزخانه باید انتخاب کنید؟
چه رنگ هایی را برای میز آشپزخانه باید انتخاب کنید؟
چه رنگ هایی را برای میز آشپزخانه باید انتخاب کنید؟
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1.سفید ورقه‌ دار یا رگه ‌دار نرم
 
یکی از رایج‌ ترین و مورد علاقه ‌ترین روکش ‌های روی میز، سنگ یا مواد دال ساخته‌ شده، مانند کوارتز، در سایه سفید یا مایل به سفید با لکه یا دانه ‌های چند رنگی روشن است که غنای طبیعی ظریفی به آن می ‌دهد.
این ظاهر برفی و درخشان در بسیاری از موقعیت ها به خوبی کار می کند زیرا بسیار خنثی است اما امروزی و تازه است. رنگ پریده با پیچ و تاب و پیچیدگی ظریف، حس تمیزی و سبکی را به فضا می بخشد.
در آشپزخانه ‌های سنتی ‌تر، این معمولاً انتخاب بهتری نسبت به یک کانتر سفید مینیمالیستی واقعی است که می ‌تواند بسیار شدید باشد و با ظرافت عناصر دیگر مانند چوب ‌های گره‌ دار، کابینت‌ های شاکر یا چراغ‌ های آویز فانوس مبارزه کند .
 
2. سفید خالص
 
کانتر های سفید خالص، عموماً فقط در مواد تولیدی مانند Corian یا Caesarstone موجود هستند، طراوت معاصر و مینیمالیستی را به ارمغان می آورند که هیچ سنگ طبیعی نمی تواند با آن برابری کند. خوشبختانه، این مواد به خوبی در برابر لکه ‌ها مقاومت می‌ کنند، بنابراین می‌ توانند با کمی دقت سال ‌ها سفید باقی بمانند.
این ظاهر واضح در فضاهای معاصر به خوبی کار می کند. همانطور که گفته شد، شدت یک سفید واقعی می تواند با یک دکوراسیون سنتی مبارزه کند، اما در یک فضای مدرن به طور مناسبی واضح است. این به ویژه در فضاهای کوچک، مانند آشپزخانه های کاندو جمع و جور، که با کابینت های سفید مینیمالیستی ترکیب شده اند، برای ایجاد توهم فضای بزرگتر موثر است.
 
3. کانتر های تیره یا مشکی
 
تیره، در تن هایی مانند مشکی یا زغالی، می توانند در برخی موقعیت ها بسیار گوتیک و در برخی دیگر کاملا هماهنگ به نظر برسند. اگر کابینت تیره، کفپوش‌ های تیره یا سایر روکش ‌های غنی و سنگین دارید، میز پیشخوان تیره درست در آن قرار می‌ گیرد. در این مثال، می ‌بینید که پیشخوان سفید رنگی است که در مقایسه با پیشخوان جزیره ‌ای که تقریباً با هم ترکیب می‌ شود، ظاهر می ‌شود. جلوی کشو های چوبی عمیق. اگر به دنبال یک پالت تاریک روی تاریک هستید، داشتن تعداد زیادی منابع نور، طبیعی یا اضافه شده (یا هر دو) به شما کمک می کند. این باعث می شود فضا به جای غار مانند بودن، دنج و پیچیده باشد.
 
What Kitchen Countertop Colors Should You Choose?
 
1. Flecked or Softly Veined White
 
One of the most common and coveted countertop finishes is a stone or manufactured slab material, such as quartz, in a white or off-white shade with a light multitonal fleck or grain to give it subtle natural richness.
 
This snowy, sparkling look works well in many situations since it is very neutral but also contemporary and fresh. The pale tone brings a sense of cleanness and lightness to the space with a twist of subtle sophistication
In more traditional kitchens, this is usually a better choice than a true minimalist white countertop, which can be too severe and fight with the elegance of other elements such as knotty woods, Shaker cabinets or lantern pendant lights.
 
2.Pure White
 
Pure white countertops, generally only available in manufactured materials such as Corian or Caesarstone, bring a contemporary, minimalist freshness that no natural stone can match. Luckily, these materials resist stains well, so they can stay a crisp white for years with just a little care.
This stark look works well in contemporary spaces. As mentioned, the severity of a true white can fight a traditional decor, but in a modern space it feels appropriately crisp. It’s especially effective in small spaces, such as compact condo kitchens, paired with minimalist white cabinets to give the illusion of a bigger space.
 
3.Dark or Black
 
Dark counters, in tones such as black or charcoal, can appear very gothic in some situations and perfectly harmonious in others. If you have dark cabinetry, dark floors or other rich and weighty finishes, a dark countertop will fit right in. In this example, you can see that the white counter is the one that pops, compared with the island counter, which almost blends into the deep wood drawer fronts.If you’re going for a dark-on-dark palette, it helps to have lots of light sources, natural or added (or both). This will keep the space feeling cozy and sophisticated instead of just cave-like.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چه رنگ هایی را برای میز آشپزخانه باید انتخاب کنید؟

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 مرداد 1403)
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی
بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی

انتخاب رنگ برای خانه شما می تواند دشوار باشد. آیا باید آن را ایمن بازی کنید و با یک خنثی ملایم همراه شوید یا فضای خود را با رنگ های پاپ القا کنید؟ هنگامی که بین این دو گزینه درگیر هستید، یک سایه وجود دارد که هر دو طرف را بازی می کند: زرد کره ای. این رنگ به دیوارهای شما کمی گرما می بخشد، بدون اینکه از رنگ های خنثی مانند سفید و بژ دور شود. در حالی که به خوبی با طیف وسیعی از زیبایی شناسی جفت می شود، زرد کره ای هرگز خسته کننده نیست. رنگ شادابی را با ظرافت ظریف متعادل می کند که حس جذابی را به هر اتاق

دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند
دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند

اپل سری آیفون 16 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. اما دقیقا چه زمانی؟ اپل هفته‌ها چیزی نمی‌گوید، اما می‌توانیم همه چیز را با دقت مشخص کنیم. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، از زمانی که اپل سخنرانی اصلی را معرفی می کند، زمانی که سخنرانی اصلی برگزار می شود، تا لحظه شروع آن، تا زمانی که آیفون ها به فروش می رسند. شما حتی خواهید فهمید که اپل چه زمانی تاریخ سخنرانی اصلی را که اولین بخش از کل فرآیند است، معرفی خواهد کرد.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پرطرفدار بیکری
کافه پرطرفدار بیکری

کافه معروف بیکری ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای ) واقع در : شهرک غرب ، فلامک شمالی ، نبش نوزدهم ، از جمله معروف ترین کافه های تهران می باشد که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

5 اشتباهی  که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید
5 اشتباهی که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید

چه در حال عکاسی از یک بازسازی کامل یا برخی از قفسه های طاقچه ای هستید، سبک طراحی بسیار مهم است. برای صاحبان خانه آسان تر است که تصور کنند اگر فضا در خانه به نظر برسد، کار شما چگونه به نظر می رسد . چند آیتم جذاب برای هر اتاقی که از آن عکس می گیرید همراه داشته باشید تا فضا را بپوشانید و به مشتریان بالقوه کمک کنید پروژه را در خانه خود تجسم کنند.

شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور

شرکت معتبر رها ، از جمله شرکت های وارد کننده موفقی ( و همچنین پخش کالا های شرکت پالاز در شرق تهران ) می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت کرده ، و آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک را وارد و عرضه نموده است .

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد
Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد

Galaxy Watch Ultra سامسونگ پاسخ این شرکت به Apple Watch Ultra است. این ساعت هوشمند جدید ارائه شده از سامسونگ است که برای کسانی طراحی شده است که کمی بیشتر از ساعت هوشمند روزمره خود می خواهند.