نحوه انتخاب بهترین رنگ برای هر قسمت از خانه، از کابینت آشپزخانه گرفته تا دیوارهای حمام

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
نحوه انتخاب بهترین رنگ برای هر قسمت از خانه، از کابینت آشپزخانه گرفته تا دیوارهای حمام
نحوه انتخاب بهترین رنگ برای هر قسمت از خانه، از کابینت آشپزخانه گرفته تا دیوارهای حمام
نحوه انتخاب بهترین رنگ برای هر قسمت از خانه، از کابینت آشپزخانه گرفته تا دیوارهای حمام
نحوه انتخاب بهترین رنگ برای هر قسمت از خانه، از کابینت آشپزخانه گرفته تا دیوارهای حمام
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
انتخاب رنگ مناسب برای خانه شما یک تصمیم بزرگ است، اما شاید مهمتر از آن انتخاب نوع رنگ مناسب باشد. همچنین به عنوان براق شناخته می شود، پایان رنگ به میزان نوری که رنگ از سطح خود منعکس می کند، اشاره دارد که میزان براق بودن آن را تعیین می کند. رنگ مسطح هیچ براقی ندارد، در حالی که براقیت بالا بسیار براق است. فراتر از زیبایی شناسی، دانستن تفاوت بین روکش ها مهم است زیرا تمیز کردن برخی از آن ها راحت تر است و بهتر از بقیه در برابر آسیب مقاومت می کنند. برای سهولت در انتخاب، ما بهترین انواع رنگ را برای هر قسمت از خانه شما به اشتراک می گذاریم .
 
1. آشپزخانه
 
سطوح آشپزخانه در معرض آسیب ناشی از چربی پخت و پز و ترافیک سنگین هستند. با استفاده از نوع رنگ مناسب، دیوارها و کابینت های خود را از آسیب محافظت کنید.
 
2.دیوارها
 
کری کلی، مدیر خلاق آزمایشگاه طراحی کری کلی، می ‌گوید در آشپزخانه، از رنگ‌ هایی استفاده کنید که به راحتی تمیز و نگهداری می‌شوند، مانند روکش‌ های نیمه براق یا ساتن. آنها در برابر لکه ‌ها و چربی ‌ها مقاومت می ‌کنند و تضمین می ‌کنند که دیوارها حتی در مکان‌ های پر تردد بکر باقی می ‌مانند.
 
3.کابینت
 
برای کابینت آشپزخانه، یک رنگ بادوام و قابل شستشو مانند نیمه براق یا براق بهتر است. کلی می‌ گوید: «این روکش‌ ها در برابر چربی و تمیز کردن مکرر مقاوم هستند و ظاهر کابینت‌ ها را برای سال‌ ها حفظ می ‌کنند.
 
4.ناهارخوری
 
دیوارهای اتاق ناهارخوری به راحتی با لک و لکه ایجاد می شوند، به همین دلیل است که انتخاب رنگی که این عیوب را به راحتی نشان ندهد ایده آل است. اریکا وولفل، معاون رنگ و خدمات خلاقانه بهر می‌ گوید: «پوسته تخم‌ مرغ معمولاً در اتاق ‌های غذاخوری استفاده می ‌شود، زیرا بادوام است و خاک را به راحتی جمع نمی ‌کند.
 
5.حمام
 
حمام ها به رنگی نیاز دارند که در برابر رطوبت مقاوم و بادوام باشد، مانند نیمه براق. وولفل می‌ گوید : « نیمه براق یکی از همه کاره‌ ترین رنگ ‌ها است، زیرا به راحتی تمیز می ‌شود و در برابر آب مقاوم است و آن را به انتخابی عالی برای دیوارهای حمام و تزئینات شما تبدیل می‌ کند. براق  در برابر کپک زدن و سایش مقاوم است، بنابراین برای حمام عالی است.
 
How to Choose the Best Paint Finish for Every Area of Your Home, From Kitchen Cabinets to Bathroom Walls
 
Choosing the perfect paint color for your home is a big decision, but perhaps even more important is choosing the right type of paint finish. Also known as sheen, paint finish refers to the amount of light the paint reflects from its surface, which dictates how shiny it is. Flat paint has no shine, while high gloss is very shiny. Beyond aesthetics, knowing the difference between finishes is important as some are easier to clean and stand up to damage better than others. To make the choice easier, we're sharing the best types of paint for each area of your home.
 
1.Kitchen
 
Kitchen surfaces are susceptible to damage from cooking grease and heavy traffic. Protect your walls and cabinets from damage by using the appropriate type of paint.
 
2.Walls
 
In the kitchen, utilize paints that are easy to clean and maintain, such as semi-gloss or satin finishes, says Kerrie Kelly, creative director of Kerrie Kelly Design Lab. "They resist stains and grease, ensuring that the walls stay pristine even in a high-traffic area."
 
3.Cabinets
 
For kitchen cabinets, a durable and washable paint like semi-gloss or high-gloss is best. "These finishes are resilient against grease and frequent cleaning, preserving the cabinets' appearance for years," says Kelly.
 
4.Dining Room
 
Dining room walls can easily build up with scuffs and smudges, which is why choosing a paint that doesn't show these imperfections easily is ideal. "Eggshell is commonly used in dining rooms, as it is durable and does not pick up dirt easily," says Erika Woelfel, vice president of color and creative services for Behr.
 
5.Bathroom
 
Bathrooms require paint that is moisture-resistant and durable, like semi-gloss. "Semi-gloss is one of the most versatile paint finishes because it is easy to clean and water-resistant, making it a great choice for your bathroom walls and trim," says Woelfel. "The sleek sheen resists mildew and wear, so it's great for bathrooms.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : نحوه انتخاب بهترین رنگ برای هر قسمت از خانه، از کابینت آشپزخانه گرفته تا دیوارهای حمام

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 مرداد 1403)
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی
بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی

انتخاب رنگ برای خانه شما می تواند دشوار باشد. آیا باید آن را ایمن بازی کنید و با یک خنثی ملایم همراه شوید یا فضای خود را با رنگ های پاپ القا کنید؟ هنگامی که بین این دو گزینه درگیر هستید، یک سایه وجود دارد که هر دو طرف را بازی می کند: زرد کره ای. این رنگ به دیوارهای شما کمی گرما می بخشد، بدون اینکه از رنگ های خنثی مانند سفید و بژ دور شود. در حالی که به خوبی با طیف وسیعی از زیبایی شناسی جفت می شود، زرد کره ای هرگز خسته کننده نیست. رنگ شادابی را با ظرافت ظریف متعادل می کند که حس جذابی را به هر اتاق

دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند
دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند

اپل سری آیفون 16 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. اما دقیقا چه زمانی؟ اپل هفته‌ها چیزی نمی‌گوید، اما می‌توانیم همه چیز را با دقت مشخص کنیم. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، از زمانی که اپل سخنرانی اصلی را معرفی می کند، زمانی که سخنرانی اصلی برگزار می شود، تا لحظه شروع آن، تا زمانی که آیفون ها به فروش می رسند. شما حتی خواهید فهمید که اپل چه زمانی تاریخ سخنرانی اصلی را که اولین بخش از کل فرآیند است، معرفی خواهد کرد.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پرطرفدار بیکری
کافه پرطرفدار بیکری

کافه معروف بیکری ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای ) واقع در : شهرک غرب ، فلامک شمالی ، نبش نوزدهم ، از جمله معروف ترین کافه های تهران می باشد که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

5 اشتباهی  که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید
5 اشتباهی که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید

چه در حال عکاسی از یک بازسازی کامل یا برخی از قفسه های طاقچه ای هستید، سبک طراحی بسیار مهم است. برای صاحبان خانه آسان تر است که تصور کنند اگر فضا در خانه به نظر برسد، کار شما چگونه به نظر می رسد . چند آیتم جذاب برای هر اتاقی که از آن عکس می گیرید همراه داشته باشید تا فضا را بپوشانید و به مشتریان بالقوه کمک کنید پروژه را در خانه خود تجسم کنند.

شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور

شرکت معتبر رها ، از جمله شرکت های وارد کننده موفقی ( و همچنین پخش کالا های شرکت پالاز در شرق تهران ) می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت کرده ، و آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک را وارد و عرضه نموده است .

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد
Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد

Galaxy Watch Ultra سامسونگ پاسخ این شرکت به Apple Watch Ultra است. این ساعت هوشمند جدید ارائه شده از سامسونگ است که برای کسانی طراحی شده است که کمی بیشتر از ساعت هوشمند روزمره خود می خواهند.