مپ استار ، اخبار داغ دکوراسیون داخلی ایران

  • آلبوم کاغذ دیواری انرژی شرکت نوا
    آلبوم کاغذ دیواری انرژی شرکت نوا
    شرکت موفق و معتبر نوا ( این شرکت نام خود را رسما به نوا دکور تغییر داده است ) ، که در گذشته به نام نوبل معروف بود و اکثرا نیز این شرکت را به نام نوبل می شناسند ، از برترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد .

    تاریخ درج :1402/11/26

  • آلبوم کاغذ دیواری نازین شرکت وال استار
    آلبوم کاغذ دیواری نازین شرکت وال استار
    شرکت موفق سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی شرکت : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی بی نظیر و درجه یک وارد می نماید . این شرکت موفق دارای نمایندگی در تمامی شهر ها است .

    تاریخ درج :1402/11/25

  • نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
    نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
    شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

    تاریخ درج :1402/11/24

  • پارکت لمینت TCT و کفپوش ازمیر شرکت ترک چوب تبریز
    پارکت لمینت TCT و کفپوش ازمیر شرکت ترک چوب تبریز
    شرکت موفق ترک چوب تبریز ، با رویکرد تولید ، فروش و پخش پارکت لمینت های با کیفیت و درجه یک ، فعالیت خود را از سال هزار و سیصد و نود ( ۱۳۹۰ ) آغاز نموده است .

    تاریخ درج :1402/11/22

  • آلبوم کاغذ دیواری وال استریت ، آلبوم زیبای شرکت اریکا
    آلبوم کاغذ دیواری وال استریت ، آلبوم زیبای شرکت اریکا
    شرکت معتبر و موفق اریکا ، در دهه اخیر با پشتوانه نام بزرگ ایدی ، در امر واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت خود را آغاز نمود . همیشه نام ایدی با نام کارخانه بزرگ گرانتیل و همچنین با نام آقایان قهرمانی ، همراه می باشد .

    تاریخ درج :1402/11/21

  • راهنمای نصب کفپوش PVC پلیژن
    راهنمای نصب کفپوش PVC پلیژن
    شرکت معتبر پلیژن در پانزده سال گذشته ، اولین شرکتی بود که توانست کارخانه تولید کفپوش PVC را در ایران تولید کند . در سال های اول تولید خود ، می توان گفت که تمام افراد متعجب بودند چرا که تمامی کفپوش ها از خارج از کشور وارد می شدند ‌. این شرکت معتبر با وجود مشکلات بسیار زیادی که پیش رو داشت ، راه بسیار سختی را طی نمود و با تمام تلاش و قدرت خود ، شروع به کار کرد . کیفیت کفپوش های شرکت پلیژن در ابتدا خوب بود ، اما پس از مدتی افت کرد و در واقع کفپوش ها بعد از زدن چسب ، جمع می شدند و درز باز می کردند

    تاریخ درج :1402/11/19

  • با شرکت ژیوار وارد کننده کالای دکوراسیون داخلی آشنا شویم
    با شرکت ژیوار وارد کننده کالای دکوراسیون داخلی آشنا شویم
    شرکت معتبر و موفق ژیوار ، شرکتی قدیمی و بزرگ در ایران می باشد که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک ، در بازار عرضه می نماید ( لازم به ذکر است که : این شرکت معروف ، وارد کننده انحصاری پاررکت لمینت زینت نیز می باشد ) .

    تاریخ درج :1402/11/18

  • پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل
    پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل
    پارکت لمینت درجه یک و با کیفیت کنتیوپل ، برند جدید شرکت معتبر سدروس ، محصولی توام با کیفیت ، مدرنیته ، و زیبایی می باشد که برگرفته از نقوش طبیعت ، پتینه است .

    تاریخ درج :1402/11/17

  • مهارت ارتباط با مشتری
    مهارت ارتباط با مشتری
    یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

    تاریخ درج :1402/11/15

  • توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
    توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
    درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

    تاریخ درج :1402/11/14

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .